Wednesday 11 January 2012

Koleksi 2011 - MARBLE CHEESE CAKE

Assalamualaikum ...

... saya sememangnya penggemar kek keju yang tegar ... sebelum pandai membuat kek/kek keju ini, saya sering membeli di Secret Recipe - harga memang tolak ke tepi sebab suka sangat - setiap harijadi mahupun anniversary - suami mesti hadiahkan kek keju pada saya ... :-)
... namun sejak dah pandai membuat kek keju dan pandai 'bermain' dgn cream cheese - sudah lama kek keju SR saya bekukan - hahaha .. lagipun, homemade sememangnya lagi lazat, berkrim dan puas hati bila penuh dgn buah-buahan segar menghiasi atasnya ....
... ok - ok, apa yang nak saya citerkan kat sini, Marble Cheese Cake inilah yang telah  menaikkan nama saya di dalam dunia baking ini. Bermula dgn kek keju ini dan pujian-pujian diterima di atas keenakkannya - saya tidak menoleh ke belakang lagi ....


No comments:

Post a Comment