Monday 2 January 2012

Koleksi 2011 - BUTTER CAKE

Assalamualaikum ...

... bapa saya penggemar Butter Cake begitu juga dengan makcik saya ... tapi mereka lagi suka bila saya mengurangkan sukatan gula kerana mereka tidak mahu kek yang manis-manis .... untuk pengetahuan anda semua, ramai yang meminta agar kek-kek yang mereka tempah tidak terlalu manis dan sudah semestinya saya akur lagipun saya memang tak gemar kek yang manis2 apalagi yang beraising bagai .... sekiranya saya mengurangkan kadar penggunaan gula itu tidak bermakna saya mengurangkan sukatan untuk kelebihan untung ya - tidak sama sekali niat saya begitu - ini hanyalah semata-mata untuk kesihatan kita semua ... insyaAllah....

Butter Cake with buttercream frosting &
fondant deco
Butter Cake ( with minimum cream ) &
fondant deco
...with fully buttercream frosting & fondant
flowers
Plain Butter Cake with fondant writing

No comments:

Post a Comment