Monday 2 January 2012

Koleksi 2011 - RED VELVET CAKE

Assalamualaikum ...


- Red Velvet Cake juga menjadi tarikan untuk mencuba kepada penggemar2 yang belum pernah merasa kesedapan dan kelemakan kek Baldu Merah ini...

- kebanyakan tempahan untuk RV Cake ni datangnya dalam bentuk Cupcake - ada yang menempah untuk buat hantaran majlis pertunangan/perkahwinan, ada juga menempah untuk jadikan buahtangan, sebagai hadiah hari jadi dan lain-lain lagi....

- untuk tempahan dalam bentuk cupcake ini, saya akan paparkan dalam kategori cupcake di entry selanjutnya ..

              




- cerita TENTANG RED VELVET :-)
"...pada hari Khamis baru2 ni, selepas usai urusan diluar bersama En. Suami, dalam perjalanan pulang saya telah menerima panggilan dari seseorang yang mahu menempah kek Red Velvet - spt biasa dan spt peramah yang terlebih biasa - hehehehe .... saya mengambil detail tempahan dari saudari yang bernama Wani, rupanya untuk makan kala berbuka puasa nanti. So, dgn senang hati saya mengiyakan tempahan tersebut walaupun agak short-notice ( hendaknya hari Jumaat - dan saya bersetuju delivery Jumaat pagi sementelah ada satu lagi tempahan utk dihantar pada hari yg sama di tempat yang sama ) .. utk santapan lepas berbuka - mana bisa saya menolak hajat orang kan..:-)

Seperti yang dijanjikan - kami berjumpa - alahaiiiii...kecil molek orangnya - lemah lembut gitu dan Jumaat malamnya saya menerima sms dari Wani ..katanya ..."Salam kak kek tu sedap sgt.tq taw" - alhamdulillah...:-) TERIMA KASIH WANI..!"

Red Velvet Cake with Cream Cheese Frosting and Walnut - tempahan WANI





No comments:

Post a Comment